close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

3 סרטים שלא כדאי לכם לפספס בסתיו 2018

מערכת שורשל תשרי, תשעט09/10/2018

סרטים שמתאימים לחורף, ולא סרטים קלילים של קיץ, כאמור בלוקבסטרים עם שלל כוכבים ואפקטים. את הסרטים האלה, מכינים בימים אלו, על מנת שיהיו מוכנים לקיץ

תגיות:
צילום: pixabay
עונת הקיץ מאחורינו, מה שאומר שעונת הבלוקבסטרים בקולנוע נגמרה, אך לעומת זאת, הסתיו כבר כאן, וזה מלמד אותנו שעכשיו מתחילים להגיע אל בתי הקולנוע, סרטים אשר רוצים להיות מועמדים לאוסקר. לכן הם יוצאים בתקופה זו, על מנת שהאקדמיה לקולנוע בארצות הברית תוכל לבחון אותם ולהחליט איזה מבין הסרטים מתאימים למועמדויות השונות.

סרטים בתקופה זו, סתיו וחורף, נחשבים פחות חזקים בדעת הקהל, באופן טבעי מכירות הכרטיסים יורדות, הן בגלל שמדובר בתקופה בה אין חופשות משמעותיות, והן בגלל שבאופן מסורתי, בתקופה זו נהוג להוציא לבתי הקולנוע סרטים יותר "כבדים", יותר משמעותיים, סרטים שמתאימים לחורף, ולא סרטים קלילים של קיץ, כאמור בלוקבסטרים עם שלל כוכבים ואפקטים. את הסרטים האלה, מכינים בימים אלו, על מנת שיהיו מוכנים לקיץ.

עם זאת, אנחנו יכולים למצוא מספר סרטים חדשים מומלצים ששווה מאוד לשים לב אליהם, הן בגלל הסיפור המעניין והן בגלל העובדה שבחלקם מופיעים שחקנים מאוד איכותיים, אשר סביר להניח שחלק מהם יזכו להיות מועמדים לאסוקר, בין אם זה כשחקנים ראשיים ובין אם זה כשחקני משנה.

לפני שאנחנו נציג שלושה סרטים חדשים מומלצים לעונת הסתיו, צריך להדגיש שתי נקודות משמעותיות. הראשונה, היום להבדיל מבעבר, יש לקולנוע העולמי והאמריקאי בפרט בעיה לא פשוטה, הוא מתחרה עם תעשיית טלוויזיה מאוד חזקה ואיכותית ואף עם שירותי סטרימינג שהחלו לאחרונה גם להפיק סרטים, למשל נטפליקס. זה ללא ספק מאלץ את המפיקים והבמאים לחפש דרכים ייחודיות כיצד להגיע אל הקהל, אשר יכול ליהנות מסרט או סדרה טובה, מבלי לצאת מהבית.

הנקודה השנייה היא, למרות מה שציינו בתחילת המאמר, גם בקיץ היו סרטים מאוד איכותיים שלא בהכרח ענו להגדרה של "סרט קיץ טיפוסי" ודי אם נזכיר את סרטו של ספייק לי "שחור על לבן" שזכה לביקורות אדירות וכנראה יזכה גם למועמדויות לאוסקר.

שלושה סרטים מומלצים לסתיו 2018
אל דאגה הוא לא יגיע רחוק ברגל – סרטו של הבמאי הנודע גאס ואן סנט, אשר יצר בזמנו את סיפורו של ויל האנטינג. הסרט מספר את סיפורו של ג'ון קאלאהן, בחור עם יכולת איור מדהימה אך מתמודד עם בעיות שתייה לא פשוטות. הסרט מתאר את המסע שלו חזרה אל ארץ החיים אחרי שהגיע לבית חולים בעקבות תאונה. בסרט משחקים בהצלחה גדולה, ג'ונה היל וחואקין פיניקס.
רפסודיה בוהמית – שם הסרט לקוח כמובן מהשיר המפורסם של להקת קווין, מספר את סיפורו של הסולן האגדי של הלהקה, פרדי מרקורי. הסרט כולל מוזיקה מקורית של הלהקה, ומככב בו, ג'סטין הית'.
כוכב נולד – סרטו של השחקן ברדלי קופר ומשחקת בו הזמרת ליידי גאגא, מגולל את סיפורו של זמר מפורסם שמגיע לפאב קטן שם הוא פוגש זמר אלמונית והוא עוזר לה להצליח. הסרט מבוסס על סרט בשם זהה שהופק בשנת 1954.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה